Eljárás a légitársaság ellen

A Ryanair után a Wizz Air ellen is fogyasztóvédelmi eljárást indított a fővárosi kormányhivatal – közölte a Miniszterelnökség az MTI-vel. Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter és Tuzson Bence közszolgálatért felelős államtitkár közös közleményben azt írta, hogy elfogadhatatlannak tartják a magyar hátterű légitársaság – megfogalmazásuk szerint – “utasok tucatjainak nyaralását tönkre tevő gyakorlatát”, és különösen felháborítónak azt, ahogy a légitársaság a saját hibájából előállt helyzetet kezeli, a tájékoztatás minimumát sem biztosítva az általa megkárosított utasoknak. A Miniszterelnökség szerint a Wizz Air tisztességtelen a magyar fogyasztókkal szemben, mert nem teljesíti a szerződésben vállalt kötelezettségeit, és nem biztosítja az utasok által előzetesen kifizetett szolgáltatásokat, mindeközben “semmibe veszi a fogyasztóvédelem alapvető szabályait”.